نوشته ی ادبی(طنز)!
طنز،جوک،عـکس،معما...
سه شنبه 2 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

بسم الله الرحمــن الرحیـــم بود. صبح بود.خورشید به قله کوه های مغرب نزدیک می شد.پشکلک کجایی؟؟! پشکلک هر روز صبح با صدای مگس ها و زنبور ها بیــدار می شد. ماهی ها در حوض جیــک جیــک کنان پرواز می کردند.ما یک هاپــو را را با نخ بستـه بودیم و پرواز می کرد،چه پروازی!!! 

چاهملکی جعفر مرغ شیردهی داست، مشهدی خاتون همسر چاهملکی جعفر هر روز شیر مرغ ها را می دوشیـد و ما با کره و پنیری که از آن درست می کردند صبحانه می نوشیدیم.

در 45 کیلومتری آن روستا یک طویله به نام فرخی وجود داشت که غذای مردم آنجا برگه ی درخت خرما بود ولی متأسفانه در چند سال پیش تمام غذای آن ها از بین رفت (آتش گرفت) به همین دلیل به آن ها گشنــه نیز گفته می شود.

تهیه کنند گروهی از بکس هم کلاسی

منتظر بخش های بعدی مطالب ادبی باشید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سـلام دوستــای عزیـزم.خوبید؟؟! ****************************** از این که من و وبـلاگم را قابل دونستید و ســر زدیـــد خیــلی خیــلی ممنــــونــم ****************************** امیــد وارم از وبــلاگم خوشتــون بیــاد و براتـــون مفید واقع بشه ****************************** امیدوارم هر کجا که هستید خوش و خرم و ســر حــال باشد باشید و واسـه همتـون آرزوی موفقیت دارم ****************************** راستی واسه ی تبادل لینک آمادم در قسمت تبادل لینک وب خود را وارد کنید ****************************** Nimbuzz: !*dadmas*! , *chips* Yahoo: remo1373@yahoo.com راستی VPN هم داریم هرکی خواست پیام بده
پيوندها
نويسندگان
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 76673
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز